Je tam někdo?

Zde máte možnost rychle ověřit, jestli právě teď, v tuto chvíli je nebo není někdo v kanceláři. Jestliže ano, a i přesto u nás nikdo nezvedá telefon, znamená to, že usilovně pracujeme na něčem jiném...

Doprava a platba

Stránka je výborným pomocníkem pro všechny, kteří cítí potřebu vytvořit "jalovou" objednávku jen proto, aby se z kroku č. 3 objednávky dozvěděli jaké že jsou to vlastně možnosti dopravy a platby za zboží.

 

Doba dodání zboží:

 

zboží které je skladem, obvykle expedujeme do tří pracovních dní. Systém je nastaven tak, že je umožněno zboží vložit do košíku pouze v případě, že je opravdu skladem. Pokud narazíme na problém (např. že objevíme u posledních kousků nějakou vadu), který nám brání v odeslání zboží vždy Vás budeme kontaktovat. Zboží které není skladem, je přímo v kartě produktu takto označeno a tlačítko pro vložení do košíku by nemělo být aktivní.

Přes veškerou naši snahu o co nejaktuálnější stav skladových zásob uvedených v našem eshopu se občas stane, že objednané zboží již nemůžeme z nějakého důvodu na skladě najít a zakázku expedovat. V těchto případech dochází k aktualizaci této informace na kartě produktu a následně od nás obdržíte informaci jak se věci mají ať víte zda máte balíček od nás očekávat či nikoliv. Tuto informaci můžete dostat různým způsobem, někdy k tomu použijeme oznámení formou SMS na Vámi evedené telefonní číslo, někdy zas pošleme mail se zprávou. Nejčastěji však volíme rychlé a jasné vyřízení formou telefonátu, proto je třeba v objednávce uvést reálný existující telefonní kontakt na Vás.

 

Jakým způsobem může být zboží doručeno k Vám?

  • pomocí služby PPL/DPD (křehký) - 160,-
  • pomocí služby Česká pošta - Křehký balík do ruky - 160,- 
  • pomocí služby Česká pošta - Křehký balík na poštu  - 150,-
  • osobní odběr na adrese naší provozovny - 0,-

Bohužel náš systém neumožňuje navyšování ceny za dopravu v závislosti na množství objednaného zboží v košíku. Stejná cena za dopravu tak bude v případě objednání jednoho zapékacího hrnce, ale i např. pěti.

Při více kusech zboží v rámci objednávky tak při jakékoliv volbě platby předem (PaySec, PROFORMA, převod na účet) doporučujeme čekat na potvrzení platby ze strany provozovatele e-shopu (tím se nerozumí strojově generovaný e-mail, který odesílá tento e-shop sám po dokončení objednávky). 

 

Jak můžete za zboží zaplatit?

  • kartou - bezpečné a rychlé provedení platby pomocí Vaší karty zajišťuje společnost B-Payment  (příplatek k objednávce 2%)
  • dobírka - příplatek k objednávce 50,- Kč (platí pro PPL/DPD i Českou poštu)
  • PROFORMA faktura - možnost úhrady předem na základě předem zaslaných instrukcí k platbě
  • hotově - pouze při volbě osobního odběru
  • převodem na účet - v podstatě totéž jako volby PROFORMA

 

Provázání plateb a dopravy

V tabulce níže, jsou přehledně uvedeny všechny možnosti dopravy a platby za zboží. Je tak přehledně vidět co lze s čím kombinovat (e-shop sám pak nabízí tu či onu formu úhrady za zboží v souvislosti jaká byla zvolena doprava). 

 

  Dobírka Hotově B-Payment Převodem PROFORMA
CPOST - balík na poštu X   X X X
CPOST - balík do ruky X   X X X
osobní odběr   X X X X
PPL/DPD X   X X X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).